• 1404/07/29 - 11:54
  • - تعداد بازدید: 48
  • - تعداد بازدیدکننده: 43
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZxbLo

آموزش پیشگیری از بیماری ها و کاهش بار بیماری های غیرواگیر به پرسنل اداره گاز شهرستان ملارد

آموزش پیشگیری از بیماری ها و کاهش بار بیماری های غیرواگیر به پرسنل اداره گاز شهرستان ملارد انجام شد.

به گزارش واحد روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد، به مناسبت پویش همگانی پوکی استخوان (۲۶ مهر لغایت ۲ آبان) و با هماهنگی واحد آموزش و ارتقاء سلامت و واحد بیماری ها تیمی از مراقبین سلامت شبکه بهداشت ملارد خانم ها دولت پناه و زائری صبح روز سه شنبه ۲۹ مهر با مراجعه به اداره گاز شهرستان ملارد اقدام به پویایی میز خدمت و آموزش پیشگیری از بیماری ها کردند.

 

 اندازه گیری فشار،قند و چربی خون ، تن سنجی و اندازه گیری قد، وزن و BMI افراد و ارجاع موارد مشکوک به مراکز بهداشتی و درمانی جهت بررسی های بیشتر از جمله خدمات ارائه شده بود.

 

 پیشگیری از پوکی استخوان، دیابت، فشارخون و سکته های قلبی و مغزی از جمله آموزش های ارائه شده در این میز خدمت بود. این برنامه به مناسبت هفته پوکی استخوان و به منظور افزایش آگاهی جامعه در خصوص پیشگیری از بیماری ها و کاهش بار بیماری های غیرواگیر در سطح شهرستان برگزار گردید. 

  • گروه خبری : بهداشت و سلامت
  • کد خبر : 360272
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
یسنا اکبری
خبرنگار:

یسنا اکبری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید