آموزش پیشگیری از بیماری ها و کاهش بار بیماری های غیرواگیر به پرسنل اداره گاز شهرستان ملارد
آموزش پیشگیری از بیماری ها و کاهش بار بیماری های غیرواگیر به پرسنل اداره گاز شهرستان ملارد انجام شد.
به گزارش واحد روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد، به مناسبت پویش همگانی پوکی استخوان (۲۶ مهر لغایت ۲ آبان) و با هماهنگی واحد آموزش و ارتقاء سلامت و واحد بیماری ها تیمی از مراقبین سلامت شبکه بهداشت ملارد خانم ها دولت پناه و زائری صبح روز سه شنبه ۲۹ مهر با مراجعه به اداره گاز شهرستان ملارد اقدام به پویایی میز خدمت و آموزش پیشگیری از بیماری ها کردند.
اندازه گیری فشار،قند و چربی خون ، تن سنجی و اندازه گیری قد، وزن و BMI افراد و ارجاع موارد مشکوک به مراکز بهداشتی و درمانی جهت بررسی های بیشتر از جمله خدمات ارائه شده بود.
پیشگیری از پوکی استخوان، دیابت، فشارخون و سکته های قلبی و مغزی از جمله آموزش های ارائه شده در این میز خدمت بود. این برنامه به مناسبت هفته پوکی استخوان و به منظور افزایش آگاهی جامعه در خصوص پیشگیری از بیماری ها و کاهش بار بیماری های غیرواگیر در سطح شهرستان برگزار گردید.


نظر دهید